۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۸۴۲۹۰۱
دبیرکل باشگاه تلاشگران گفت: اولین نمایشگاه نشان‌های برتر تجاری و با کیفیت کشور برای اولین بار در اسفند ماه سال جاری  با حضور 200 شرکت تولیدی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۰۹۶

شرایط ورود به اولین نمایشگاه نشان‌های برتر تجاری | از اول شهریور فراخوان خواهیم داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر بهروز ریاحی دبیرکل باشگاه تلاشگران ارزش‌آفرین در مراسم رونمایی از نمایشگاه جامع برترین نشان‌های تجاری و کیفیت کالای ایرانی با خبرنگار خطوط به گفتگو پرداخت.

به دنبال این بوده‌ایم که در شرایط ناپایدار اقتصادی و آشفتگی بازارهای اقتصادی چگونه باید پایداری ایجاد کرد

وی گفت: در شرایط فعلی به دنبال این بوده‌ایم که در شرایط ناپایدار اقتصادی و آشفتگی بازارهای اقتصادی چگونه باید پایداری ایجاد کرد، به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که باید همایشی را با حضور مدیران برجسته کشور که سالیان طولانی تجربه مدیریتی را در عرصه‌های مختلفی داشتند، برگزار کنیم.

دبیرکل باشگاه تلاشگران ارزش‌آفرین ادامه داد: این مدیران باید در حوزه پایداری، شرایط ناپایدار ذخایر طلایی ایران و شاخص‌های کلان اقتصادی در کشور به خصوص در پنچاه سال اخیر و در حوزه کارآفرینی اجتماعی تجربیات خود را در خدمت مخاطبین قرار دهند.

ایشان افزود: خوشبختانه سخرانی‌هایی که انجام شد، مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. از جمله این سخنرانان، دکتر کرباسیان که تجربه بسیار ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف در چهل سال گذشته ارائه کردند، دکتر نبی در حوزه کارآفرینی اجتماعی و همچنین دکتر تاجیک مباحثی در مورد شاخص‌های کلان اقتصادی مطرح فرمودند.

برگزاری اولین نمایشگاه نشان‌های برتر تجاری و با کیفیت با حضور 200 شرکت تولیدی 

ریاحی ادامه داد: اولین نمایشگاه نشان‌های برتر تجاری و با کیفیت کشور برای اولین بار در اسفند ماه سال جاری  با حضور 200 شرکت تولیدی در نمایشگاه بین المللی شهر افتاب برگزار خواهد شد و امیدوار هستیم که حدود یک و نیم میلیون نفر از نمایشگاه بازدید کنند، همچنین در خصوص جذب شرکت‌های تولیدی در حال انجام اقدامات لازم هستیم. شرایط ورود تولیدکنندگان این است که حداقل باید در بیست صنف تولیدی منتخب در صنعت خود جزو ده کشور برتر باشند. البته بقیه واحد‌ها نیز مجاز به شرکت در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه و جشنواره از 5 الی 11 اسفندماه در محل نمایشگاه شهر افتاب برگزار خواهد شد

دبیرکل باشگاه تلاشگران ارزش‌آفرین در مورد زمان برگزاری و ثبت‌نام این نمایشگاه بیان کرد: از اول شهریور ماه سال جاری فراخوان را خواهیم داد و نمایشگاه و جشنواره از 5 الی 11 اسفندماه در محل نمایشگاه شهر افتاب برگزار خواهد شد.

در روز اختتامیه این نمایشگاه تجلیل از بهترین تلاشگران کیفیت کشور را داریم و با حضور دوهزار و صد نفر از اعضای باشگاه تلاشگران و کارافرین‌های نمونه کشوری برگزار خواهد شد .

برچسب ها: ریاحی شهر آفتاب تولیدکنندگان نمایشگاه
ارسال نظر
آخرین اخبار